Om meg

Bildet mitt
Jeg er en førskolelærer fra Stavanger som har vært så heldig og fått reist til Brasil, São Paulo, fem ganger og jobbet på barnehjemmet Abrac. Jeg er fasinert av den brasilianske kulturen og sitter igjen med mange opplevelser og inntrykk fra turene mine. Jeg har nå kommet snart halvveis i Spes Ped studiet på Universitet i Stavanger og ser frem til en fin tur til Brasil den kommende sommerferien og forhåpentligvis får jeg mulighet til å tilbringe et helt år der når jeg har fullført studiene mine.

onsdag 28. juli 2010

Sao Paulo




Jeg har hatt to turer til Sao Paulo de siste dagene, en dag sammen med Elna og ungene hennes og en dag sammen med Luis Henrique. Vi var på markedet på Republica hvor det var utallige malerier vi kunne kjøpe. Her må mormor være med neste gang hun blir med meg sydover 
Ellers besøkte vi de vanlige turistattraksjonene, banken, resturanten, katedralen og vi hadde middag på en Churrascaria. Jeg kjøpte også flere kilo med perler som jeg skulle ha med i slummen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar