Om meg

Bildet mitt
Jeg er en førskolelærer fra Stavanger som har vært så heldig og fått reist til Brasil, São Paulo, fem ganger og jobbet på barnehjemmet Abrac. Jeg er fasinert av den brasilianske kulturen og sitter igjen med mange opplevelser og inntrykk fra turene mine. Jeg har nå kommet snart halvveis i Spes Ped studiet på Universitet i Stavanger og ser frem til en fin tur til Brasil den kommende sommerferien og forhåpentligvis får jeg mulighet til å tilbringe et helt år der når jeg har fullført studiene mine.

onsdag 28. juli 2010

Kino

Etter en helg med Twilightfilmene gikk vi alle på kino for å se film nummer tre. Vi måtte kjøpe billetter god tid i forveien og endte opp med å kjøpe 16 billetter. Mange av barna på barnehjemmet har ferie nå, så det er mange som tilbringer denne hos familie, lærere eller faddere, derfor tok vi bare med alle samlet i stedet for å dele dem opp i grupper. Da vi kjørte sammen til kinoen ble vi møtt av to som tidligere har bodd på Abrac, vi tok dem med, noe som endte med at jeg og Diego ble gående rundt på Mogi Shopping i to timer i stedet for å se filmen sammen med de andre. Vi spiste på Mc Donalds før kinoen startet – alltid en stor suksess! Barna kom smilende ut fra kinosalen etter filmen, flere nevnte at de nå ville låne bøkene for å lese fortsettelsen. En spennende film for både guttene og jentene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar