Om meg

Bildet mitt
Jeg er en førskolelærer fra Stavanger som har vært så heldig og fått reist til Brasil, São Paulo, fem ganger og jobbet på barnehjemmet Abrac. Jeg er fasinert av den brasilianske kulturen og sitter igjen med mange opplevelser og inntrykk fra turene mine. Jeg har nå kommet snart halvveis i Spes Ped studiet på Universitet i Stavanger og ser frem til en fin tur til Brasil den kommende sommerferien og forhåpentligvis får jeg mulighet til å tilbringe et helt år der når jeg har fullført studiene mine.

søndag 27. juni 2010

Vel fremme :o)


Etter 12 lange timer på flyet ankom jeg og søskenbarnet mitt, Tommy, Sao Paulo tirsdag 22. juni på ettermiddagen. Kjekt med selskap på flyet  Til tross for min bekymring om det kalde været i Brasil, slo varmen mot oss da vi kom ut av flyplassen (etter et saftig Mc Donaldsmåltid og en etterlengtet kokosmilkshake), selv om det var litt yr i luften. Vi kjørte til leiligheten hvor jeg nå skal tilbringe de neste ukene og satte fra oss bagasjen før vi tok turen til barnehjemmet Abrac. Der fikk vi en varm velkomst! Senere på kvelden tok vi oss litt å spise og drikke i den lille baren til Beto like ved leiligheten. Vi bestemte oss for prøve å komme inn i den brasilianske rytmen (som er fem timer bak norsk tid) og tok derfor tidlig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar