Om meg

Bildet mitt
Jeg er en førskolelærer fra Stavanger som har vært så heldig og fått reist til Brasil, São Paulo, fem ganger og jobbet på barnehjemmet Abrac. Jeg er fasinert av den brasilianske kulturen og sitter igjen med mange opplevelser og inntrykk fra turene mine. Jeg har nå kommet snart halvveis i Spes Ped studiet på Universitet i Stavanger og ser frem til en fin tur til Brasil den kommende sommerferien og forhåpentligvis får jeg mulighet til å tilbringe et helt år der når jeg har fullført studiene mine.

søndag 30. mai 2010

Caroline i storbyen?


Ok.. Siden ingen forstår overskriften på bloggen min, men tror jeg har sittet og grublet, for så å finne den på helt av meg selv, så er jo litt av poenget at jeg har hermet etter en serie som har gått på TV i maaange år, som heter det samme da... Synes jeg var litt festlig som kom på at jeg kunne bruke den samme tittelen, men da ingen skjønte det så ble det jo ikke morsomt i det hele tatt :S Men NÅ vet dere det :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar